Klantenservice

Heb je vragen of opmerkingen over onze producten of je bestelling? Bekijk hieronder de antwoorden op de meest gestelde vragen. Liever direct contact? Bel 0341 493 575 (ma 13:30-18:00; di-vr 9:00-18:00; za 9:00-17:00u)

Kan ik behang retourneren?

Als je behang bestelt in onze webshop, moeten wij dit speciaal voor jou bestellen bij de fabrikant. Wij zorgen dan dat het behang naar je toekomt. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om behang te retourneren. Let dus goed op of je het juiste behang koopt dat goed bij je wensen past. Vraag daarom, indien mogelijk en beschikbaar, eerst een staal aan.

En de rest van de producten?

Ben je niet tevreden met je aankoop, of heb je het verkeerde artikel besteld? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Een voorraadartikel zonder maatwerk kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket retouren aan ons met de retourservice van MyParcel. Op maat gemaakte producten zoals mengverf en speciaal bestelde artikelen, zoals behang, kunnen we niet retour nemen.

Neem, voordat je een product naar ons terugstuurt, altijd eerst contact met ons op via ons contactformulier of via [email protected]. Wij verzoeken je om het product -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in de originele verpakking en in een stevige kartonnen doos of envelope naar ons te retourneren. Wij adviseren daarom altijd het pakket en de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. De portokosten voor het retourneren dien je zelf te betalen.

Het is uiteraard mogelijk om een bestelling kosteloos te annuleren voordat de bestelling voor je is klaargemaakt. Er is geen sprake van annuleringskosten bij De Verf & Behang Specialist. Neem in dit geval dus snel contact met ons op.

Heb je een rol over? Dat kan natuurlijk gebeuren. Liever teveel dan te weinig zeggen wij maar. Het is helaas niet mogelijk om deze rol te retourneren. Het behang is speciaal voor jou gemaakt/besteld, waardoor retourneren niet mogelijk is.